Samtalsstöd med anledning av kriget mellan Israel och Hamas

Studenter som har behov av samtalsstöd med anledning av kriget mellan Israel och Hamas är välkomna att kontakta Studenthälsan.

Kriget mellan Israel och Hamas kan orsaka oro hos en del studenter. Om du som är student har behov av samtalsstöd med anledning av den pågående situationen är du välkommen att kontakta Feelgood som är universitetets leverantör av tjänster inom studenthälsa.

Det finns möjlighet till stöd både på svenska och engelska.

Behöver du samtalsstöd, kontakta Feelgood antingen via telefon 010–810 81 92 eller via mejl student.goteborg@feelgood.se. Ange koppling till kriget.

Det finns också möjlighet till samtalsstöd hos Universitetskyrkan i Göteborg. Alla är välkomna, oavsett tro eller livsåskådning. För mer information: Universitetskyrkan i Göteborg

AV: KOMMUNIKATIONSENHETEN