Genrebild, padda
Foto: Pexels, bilden är en genrebild och inte det aktuella priset

Tävling: Dela ditt diplom och vinn en iPad & kurser av Learnesy

De studenter som läser eller har läst kursen excellfärdigheter har nu möjlighet att vinna priser genom att dela sina diplom på LinkedIn.

Dela ditt diplom från Learnesy på LinkedIn under april månad och få chansen att vinna priser.

1:a pris: iPad 10.2″ 64 GB WiFi + tillgång till hela Learnesys kursutbud i 12 månader

2:a pris: Learnesys hela kursutbud i 12 månader

3:e pris: Valfri kurs i 12 månader

Tävlingsregler

• Dela ditt Learnesy-diplom på LinkedIn.
  • Tagga Learnesy och tre vänner eller kollegor som du tror behöver samma kurs.
  • Följ Learnesy på LinkedIn.

Hur delar jag mitt inlägg?

För att delta i tävlingen behöver du ha ett Learnesy-konto med en eller flera avslutade kurser. Följ stegen nedan:

• Logga in på ditt Learnesy-konto.
  • Gå till 'Mitt konto' och klicka på 'Diplom' bredvid en avslutad kurs.
  • I diplomet, klicka på 'Dela som ett inlägg' och sedan 'Dela i ett inlägg' i dialogrutan från LinkedIn.
  • Tagga tre av dina vänner samt Learnesy, och tryck sedan 'Lägg upp'.
  • Klart! Ditt certifikat är nu synligt för andra personer i ditt flöde och du är med i tävlingen!

Tävlingen avslutas kl 23:59, tisdag 30 april.

Vinnarna kontaktas via LinkedIn.

Företagsekonomiska institutionen