Exjobbsmässa inom hälsa, life science och teknik

För studenter

Den 16 oktober är det dags för höstens exjobbsmässa inom hälsa, life science och teknik på Chalmers. Mässan är ett samarrangemang mellan Chalmers tekniska högskola, Göteborgs universitet (Sahlgrenska akademin och Naturvetenskapliga fakulteten) och Sahlgrenska universitetssjukhuset.

Mässa
16 okt 2024
Chalmers (campus Johanneberg)

Arrangör

Exjobbsmässans syfte är att erbjuda studenter på Göteborgs universitet och Chalmers möjligheten till tvärvetenskapliga projekt. Mässan riktar sig främst till studenter på masternivå, men inkluderar även vissa kandidatstudenter.

Handledare från Chalmers, Göteborgs universitet och Sahlgrenska Universitetssjukhuset får möjlighet att presentera sina projekt för en gemensam grupp studenter från Göteborgs universitet och Chalmers. Därefter kommer studenterna att få möjlighet att ställa frågor och diskutera projekten direkt med handledaren.

Mer information följer men spara gärna datumet i din kalender redan nu.