Konstnärlig forskning: Eva la Cour

För studenter

Under våren 2024 fortsätter seminarieserien konstnärlig forskning med tre forskare från HDK-Valand, Södertörns högskola och Köpenhamns universitet, som presenterar sin forskning och delar material för kritisk reflektion och diskussion. All personal och studenter vid HDK-Valand är välkomna!

Seminarium
23 maj 2024
HDK-Valand, Vasagatan 50, Screening room, room 4022

SAVE THE DATE: Under detta tredje tillfälle i seminarieserien kommer Eva la Cour att presentera sin forskning.

Material inför varje seminarium laddas upp här två veckor innan seminarietillfället. Seminarierna hålls på engelska.

Om seminarieserien

Seminarieserien är ett sammanhang för att dela pågående forskning, för samtal om specifika aspekter av forskningen och/eller frågor som dykt upp under arbetets gång.
Förhoppningen är att seminarierna ska erbjuda ett såväl inkluderande som engagerat rum, inom HDK-Valands forskningsmiljö, för utbyten kring frågor om konstnärlig forskning.

Seminarieserien är ett initiativ av Imri Sandström och Andjeas Ejiksson och öppen för forskare, doktorander, studenter, föreläsare och personal vid HDK-Valand.